جمعه , ۲۳ آذر ۱۳۹۷

گالری سی و چهارم عقربه(نمایشگاه نقاشی پویا رضی با عنوان”حد فاصل”)

بازدید: 2,973

۱       

پویا رضی،متولد۱۳۶۳، کارشناس نقاشی دانشگاه هنر تهران، عضو انجمن نقاشان ایران

نمایشگاه های انفرادی:

  1. حد فاصل، اعتماد گالری، تهران، ایران
  2. پشت صحنه، اعتماد گالری، تهران، ایران
  3. در جستجوی زمان از دست رفته، آریا گالری، تهران، ایران

نمایشگاه های گروهی: نمایشگاه گروهی انجمن نقاشان ایران، موزه هنرهای معاصر، اصفهان / نمایشگاه گروهی نکوداشت سعدی، هپتا گالری، تهران / اعتماد گالری، موزه باغ نگارستان، تهران،نمایشگاه گروهی تابستان، اعتماد گالری، تهران، / زوال ناپذیری حافظه، اکنون گالری، اصفهان، ایران

  1. شگفتی روزمرگی و چند داستان دیگر، پروژه های نیو مدیا : اپن استودیو، تهران، ایران
  2. تاریخ بازی، اعتماد گالری، تهران، ایران

گالری،قنت، بلژیک Croxhapox ,Breath from a Warm Locale 1393.

  1. تاریخ بازی، اعتماد گالری، تهران، ایران
  2. هنر برای صلح، گالری محسن، تهران، ایران

، اعتماد گالری، دوبی، اماراتMise-en-scène 1391.

ایگرگ گالری، تهران، ایران ایرما ۶ صبح، .۱۳۹۰

  1. واقع گرایی، سین گالری، تهران، ایران
  2. شیرین گالری، تهران، ایران
  3. آستانه، راه ابریشم گالری، تهران، ایران

جوایز و گزینش ها :

  1. حضور در بخش مسابقه جشنواره فیلم کلرموند فراند، کلر موند، فرانسه
  1. حضور در بخش مسابقه جشنواره فیلم گلاسکو، گلاسکو، اسکاتلند
  1. نامزد دریافت جایزه بزرگ شصتمین جشنواره فیلم کوتا ابرهاوزن، ابرهاوزن، آلمان
  1. حضور در بخش اصلی جشنواره فیلم کوتاه سائوپائلوبرزیل

، لیسبون، پرتغالDoclisboa1393. حضور در بخش مسابقه جشنواره فیلم مستند،

  1. برگزیده نمایشگاه “منتخب نسل نو” ، گالری هما، تهران ، ایران

——————————————————————————————————————————————————————————————————————————–

حد فاصل :

Pooya Razi, untitled, Oil on Canvas, 100x70cm (2)

۲

۵

Pooya Razi, untitled, Oil on Canvas, 100x70cm (4)

Pooya Razi, untitled, Oil on Canvas, 140x210 cm

Pooya Razi, untitled, Oil on Canvas, 160x200 cm

Pooya Razi, untitled, Oil on Canvas, 190x170 cm

Pooya Razi, untitled, Oil on Canvas, 200x140cm

main 1

 

حد فاصل :

در زندگی لحظاتی هست که هرگز فراموش‌ نمی‌کنیم؛ ثانیه هایی‌ که تبدیل به تصاویری ماندگار در جان و ذهن‌ ما می‌شوند. تصاویری که برای ماندگار شدن ابتدا باید تصاحب‌شان کرد. گویی ما هر تجربه‌ و هر مواجهۀ تازه‌ای را در فرایندی ناخودآگاه با هر آنچه پیش از این بر ما گذشته، مرتبط کرده و سپس آنرا در جهان شخصی‌ خود از نو تعریف می‌کنیم. در واقع ذهن ما به مانند صحنه‌گردان یک نمایش، خاطرات‌مان را اقتباس، انبار و بازتولید می‌کند؛ به اطرافیان‌مان نقش می‌دهد و یا آنها را از صحنه پاک می‌کند و این چنین، روایت ما از خود، دیگری و هر آنچه که در اطراف‌مان می‌گذرد با وجود هر تلاشی برای بازنمایی حقیقت، شاید به حقیقت نزدیک شود ولی هیچ‌گاه به حقیقتی محض نمی‌رسد.

همچنین ببینید

بوتو ؛ هنگامی که بدن از طریق رقص سکوت دگرگون می شود

          فائنا الف           ترجمه : روجا رضایی   رقص بوتو بدنی که ...

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>